AdWords reklama – norintiems atsidurti Google viršūnėje

Google adwords reklamaNesvarbu, kokia veikla beužsiimtumėte, visada norisi tapti lyderiais ir joje pirmauti. Jei tai verslas, kurio paplitimo šaltinių sąraše ir virtuali erdvė – vienas patikimiausių būdų patekti į Google aukštumas – AdWords reklama. Skirtingai nei SEO optimizacija paieškos sistemoms, šis pardavimo skatinimo ir lankytojų pritraukimo būdas pirmąsias pozicijas užtikrins nelaukiant, kol bus sutvarkyti vidiniai ir išoriniai puslapio parametrai, o Google robotai jį indeksuos kaip patrauklų kandidatą pakilti vienu ar keliais laipteliais aukščiau. Beje, esant didelei konkurencijai, su sutvarkytais SEO parametrais mažėja tikimybė, jog pateksite į patį geidžiamiausią TOP trejetą. Taigi, kuo naudinga AdWords reklama ir kaip ji veikia?

Google AdWords – tai reklama, esanti Google paieškoje. Paprastai ji užima pirmąsias pozicijas virš organiškų paieškos rezultatų, tačiau skelbimai gali būti rodomi ir dešiniajame ekrano kampe. Viršuje esantys AdWords skelbimai paprastai būna atvaizduojami gelsvame fone: taip išryškinamas jų matomumas, o lankytojams, kurių tikslas – rasti ieškomą prekę ar paslaugą, tikrai neimponuoja tai, kad siūlomos svetainės skelbimas yra išpirktas AdWords reklama. Tiesa ta, kad didžioji dalis lankytojų srauto to nė nepastebi…

Google AdWords reklamos privalumai prasideda ties galimybe pasiekti milžinišką auditoriją. Google paieška naudojasi daugiau nei 98 proc. Lietuvos interneto vartotojų, o šios korporacijos reklamos tinklas pripažintas didžiausiu pasaulyje. Taigi, nesvarbu, ar taikotės į vietinius interneto vartotojus, ar užsiimate tarptautine veikla – tokiu būdu pasieksite bet kurioje šalyje gyvenančius lankytojus ir juos paversite potencialiais klientais.

Besinaudojantiems AdWords reklama svarbu ir tai, jog Google reklamos tinklas leidžia patiems pasirinkti, kokiais šaltiniais bus skleidžiami skelbimai. Tai gali būti tekstiniai pranešimai paieškoje, grafiniai skelbimai vaizdinės reklamos tinkle, specialūs pasiūlymai Gmail erdvėje, video medžiaga, transliuojama Youtube kanale ar mobiliosioms aplikacijoms pritaikytas reklaminis turinys. Tad jei iš anksto atliksite namų darbus ir užsisakysite konkretizuotas analizes, kurios padės išsiaiškinti, kokie Google reklamos šaltiniai yra dažniausiai naudojami jūsų potencialių klientų, galėsite dar labiau susiaurinti AdWords reklamą ir užtikrinti, kad ji pasieks tikslinius vartotojus.

Submit comment

Allowed HTML tags: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>