Artėja kažkokia svarbi proga, kada reikės pasveikinti žmogų, o kvepalai internetu atrodo taip patraukliai, ir dar taikoma akcija. Taip norisi padovanoti kvepalus, tačiau iš kažkur atsklinda mintyse bobutės pagrūmojimas: nepirk žmogui kvepalų, jeigu jo nepažįsti gerai, nežinai, ką mėgsta, o gal prašausi. Tačiau na jeigu tiesiog norisi padovanoti kvepalus, juk tai puiki dovana, gal verta surizikuoti?
Vis tiek rizikuoji
Požiūrio kampas, kuris pirmiausia padės priimti tinkamą sprendimą, tai mąstymas, kad bet kuriuo atveju perkant dovaną mažai pažįstamam žmogui, rizikuoji. Net ir perkant savam, su kuo sieji savo gyvenimą, kartais bijai, kad nepataikysi. Kuo daugiau pastangų arba pinigų į dovaną įdedi, tuo baisiau, kad žmogui nepatiks, tad jis bus nuviltas ir dar jausis kaltas, kad tave nuvylė. Taigi, bet kuriuo atveju dovanojimas gali virsti liūdna drama. Tad galime pasistengti kuo apdairiau žengti tuos žingsnius, o tokiame kontekste kvepalų parinkimas bus drąsus, tačiau panašiai tiek pat rizikingas pirkinys kaip ir kitų kvepalų pirkimas.
Pastebėti, kaip jis ar ji kvepia
Tam, kad kvepalai internetu būtų parinkti kuo tiksliau, verta bandyti susigaudyti, kaip tas žmogus kvepia. Gal tai jūsų kolega, bendradarbis, o gal seniai matytas bičiulis. Tačiau tai nereiškia, kad jums reikia dabar brautis prie to žmogaus ir uostyti jo apykaklę. Geriau užsimerkite ir pabandykite įsivaizduoti tą žmogų su jo kvapu. Neįtikėtina, tačiau mūsų sąmonė sugeba puikiai prisiminti būtent kvapą. Tą patį daro ir gyvūnų sąmonė, dėl to šunims kvapai reiškia viską, jie netgi gali būti pėdsekiais, pagal kvapą randantys kažką ieškomo. O su kvepalais irgi taip gali nutikti. Gal pabandę įsivaizduoti kažkokį žmogų, iškart automatiškai užuosite ir jo kvepalus.
Rinktis pagal kvepalų dizainą ir žmogaus įvaizdį
Kartais kvepalai internetu parenkami pagal pačią reklamą, o reklama dažniausiai perša įvaizdį. Jeigu tai savimi pasitikinčios verslininkės įvaizdis, tai ji gal rinksis kvapus, netgi panašesnius į vyriškus kvepalus. Jeigu tai paauglė, ji gal norės saldesnių, vaisinių kvapų. Pasigilinę į reklamą, kartais galite suprasti, kad ji nėra bevertė ir kad žmonės tikrai kartais elgiasi kaip tose reklamose.
Rinktis neutralesnius kvapus – tai atsarginis variantas, kada norite likti per vidurį ir nebūti išbrokuotas su nupirktais kvepalais. Rinkinys: neutralus kvapas ir aštresnis taip pat gali suveikti su kur kas mažesne rizika.