Pirmoji pavasario ekskursija

Pavasaris – geriausias laikas, kai mikroautobusų nuoma Klaipėdoje gali būti panaudota ekskursijoms. O dar šiais metais, kurie paskelbti piliakalnių metais, tikrai yra ką pamatyti Lietuvoje. Taigi, ir mūsų mokyklos kolektyvas nusprendę pakeliauti ir pavažinėti po Klaipėdos apylinkes.

Išsinuomojome autobusą

Mikroautobusai nuomaiPirmiausia buvo skaičiuojama, kiek važiuos žmonių ir pagal tai renkamas transportas. Buvo neaišku, ar reikės mikroautobuso, ar didesnio autobuso. Kažkuriais metais keliavome su dideliu autobusu, nes iš pradžių visi žadėjo keliauti, dar net ir su šeimos nariais, galiausiai paskutinėmis dienomis visi persigalvojo ir autobusas važiavo pustuštis. Teko permokėti už tai, kad kiti nevažiuoja, o juk važiavimas mikroautobusu būtų labiau apsimokėjęs. Bet šiais metais buvo tikrai aišku, kad užteks mikroautobuso, nes kelionės data daug kam netiko, todėl susidarė mažesnis kolektyvas. Be to, vasaros pradžioje planuojame ir didesnę kelių dienų kelionę, tad daug kas jau dabar galvoja apie tai, kad ta kelionę laukia vėliau.

Buvo sunku pasirinkti, kas vairuos

Aišku, pirma reikėjo sugalvoti, kas vairuos, nes nė vienas nenori tokios atsakomybės. Vis tiek visi paslapčia tikisi, kad galės bent gurkšnelį alaus ar ko kito išgerti. Be to, turi nepavargti kelionėje, kad galėtume ne tik visus nuvežti, bet ir parvežti. Galiausiai apsitarę nusprendėme, kad reikalinga mikroautobuso nuoma kartu su vairuotoju, ir visi galės pailsėti, kaip kad ir jaučiais nusipelnę tą padaryti.

Aplankėme Palangą, Kunigiškes, Kuršių Neriją

Taigi, mūsų kelionė prasidėjo tikrai smagiai, pirmiausia pasivažinėjome ties pajūriu. Tai juokingas stereotipas, kuris yra tiesa, kalbantis apie pajūrio gyventojus. Kad mes gyvendami prie jūros iš tikrųjų niekada prie jos neiname, ir neiname į tuos pušynus pasivaikščioti. Kažkaip atrodo, kad to visai nereikia. O visi iš kitų Lietuvos pusių pirmiausia atvažiavę eina prie jūros. Tad ši ekskursija buvo savotiškai įdomi, nes pabuvome ten, kur visi būna, o mes ne. Tiesa, Kuršių Nerija jau ir pačiam klaipėdiečiui atrodo vertas dėmesio dalykas, tad ten pasivažinėti tikrai buvo smagu. Gerai, kad nebridome per tas didžiąsias kopas, o tik šiaip prie jų parūkėme.

Patraukėme ir link Anykščių

Per pusę dienos pravažinėjome tas pajūrio zonas, o tada visi labai norėjo važiuoti link Anykščių. Nes visi girdėję apie lajų taką, bet dar nėra buvę. Kiek gi galima taip ilgai nebūti to matę, tad ir mes ten užsukome.

Submit comment

Allowed HTML tags: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>